niedziela, 22 lipca 2012

Rozdział 10 cz.2

*Amanda*
-Przepraszam przyszedłem poczekać i nie wiedziałem i może wyjdę- jąkał się Zayn
-To się nazywa pedofilia :D nie no żartuje nic się nie stało poczekaj , zapomniałam rzeczy, ciesz się że nie wyszłam nago-uśmiechnęłam się
-Mnie by nie przeszkadzało- poruszył seksownie brwiami
-Aaa spadaj !-z uśmiechem na twarzy poszłam do łazienki.
Ubrałam się w jego bluzkę, czerwone rurki , włosy rozpuściłam. Wyszłam. Ciekawiło mnie czy Malik zabije mnie że zabrałam mu bluzkę ale lubię ryzyko.
-Ejj.. Skąd ty ją masz-zapytał chłopak wskazując palcem na moją bluzkę-ja jej szukałem
-No bo wiesz...ten tamten.. podoba mi się i pożyczyłam i myślałam że nie będziesz miał nic do tego- zaczęłaś się szczerzyć
-Pogadamy później, chodź-złapał mnie za rękę i pociągnął
Śniadanie przyszykował Harry, wszyscy szybko opróżniliśmy talerze i wyszliśmy . Liam poszedł do szpitala porozmawiać z Zoey a my do Em. Chcemy oglądać filmy. Ciekawi mnie jak tam potoczą się sprawy naszych zakochańcy, musi się ułożyć.
-To co oglądamy-zapytała Em
-Horror-krzyknęłam
-Chcesz się bać?- powiedział Zayn
-W razie czego przytulę się do Nialla. On mnie kocha.-uśmiechnęłam się do blondynka
-Ja nic o tym nie wiem-bronił się dzielnie
-Siedź cicho zrobię ci naleśniki z nutellą w domu.
-Kocham ją!!-wydarł się na cały dom Irlandczyk  przytulając mnie
-Widzicie chociaż jeden mnie kocha-powiedziałam udając smutną
-Oj no nie bądź taka. Ja cię uwielbiam, dostałaś moją ulubioną bluzkę a ty mi tu jeszcze wyskakujesz z takim tekstem.Nie ładnie.-no i podszedł do mnie i zaczął łaskotać. Próbowałam uciekać ale na marne. Przerzucił mnie przez swoje ramię i posadził na fotelu i zaczął jeszcze bardziej łaskotać.
-Proszę, już, wygrałeś- śmiałam się
-wycofaj tamte słowa-drażnił się ze mną
-Dobra wycofuje : Niall mnie kocha ty uwielbiasz a reszta ma w dupie.
-Słyszymy to-powiedzieli chórem
-Dobra to oni tez mnie lubią. A właściwie kto mnie nie lubi?-zapytałam
Usiedliśmy obok reszty i włączyliśmy Paranormal Activity 3.
*Liam*
Lekarz powiedział mi, że Zoey się obudziła. Szedłem korytarzem myśląc co jej powiem.
Wszedłem do sali, leżała czytając książkę. Oderwała od niej wzrok, spojrzała i posmutniała.
-Hej. Przyszedłem porozmawiać. Jak się czujesz?
-Dobrze-odparła sucho
-Słuchaj, ja wiem jak to wygląda dlatego chcę z tobą wyjaśnić.Przyznam podobasz mi się i ja wiem, że to dziwnie wgląda. Różnimy się 3 lata, a ja jestem twoim nauczycielem, ale ja już nie potrafię kryć uczuć do ciebie.Jesteś piękna, mądra, inteligentna, muzykalna,wiele przeszłaś i nie dasz sobie "w kaszę dmuchać" co robi z ciebie jeszcze bardziej wyjątkową. Jak jesteś obok mnie, moje serce bije 300razy szybciej, boję się mówić bo paplam bez sensu tak jak teraz- zaśmiałem się- nie chcę psuć naszej przyjaźni więc zrozumiem każdą decyzję. Pamiętaj że mi na tobie zależy i mimo wszystko będę o ciebie walczył-spojrzałem w jej oczy.-wybacz mi to że musisz tu leżeć.
Widziałem łzy w jej oczach
-Liam chcę, żebyś wiedział że też mi się podobasz ale cholernie boje się opinii innych. A twoje fanki to jeszcze jedna sprawa. Jak mi coś zrobią? Uwierz mi nie mam już siły ciebie odrzucać. Kocham twój dotyk, głos, jak mnie przytulasz,pocieszasz,czuje się wtedy taka bezpieczna, przeszywają mnie dreszcze jak mnie dotkniesz a żołądek chce mi wyskoczyć jak mnie całujesz. Boję się Liam, boję się że mnie zostawisz bo jestem "Zwykła" a później nie dam rady. Sam widzisz co robię jak jestem zła.
-Ale obiecuje ci że cię nie skrzywdzę i nie pozwolę aby ktoś cię zranił. Tylko pozwól mi się kochać. Daj nam szansę.Proszę-złapałem ją za rękę
-Obiecujesz-spytała z nadzieją a łzy spływały po jej policzkach. Wytarłem je.
-Obiecuję. Jak coś nie wyjdzie będziemy przyjaciółmi chociaż to będzie jeszcze trudniejsze ale postaramy się, postaram się ja, dobrze- zapytałem z nadzieją
-Jasne
-To więc pytam oficjalnie: Zoey Thore czy ty chcesz być moją dziewczyną jednocześnie najszczęśliwszą kobietą na ziemi?
-Tak Liamie Paynie podejmuję się tego ryzyka-zaśmiałam się przez łzy po czym chłopak złożył czuły pocałunek na moich ustach.
____
I jest 2 część. Dziękuje wam za tyle odwiedzin. Może uda się dobić więcej mam nadzieję. Kolejny 11 rozdział pojawi się niedługo. Kocham was xoxo

1 komentarz:

  1. Pedofilia ^ - ^ .. XDD
    Ja bym się bała śniadania Harrego .. XD
    Do Nialla.. Zapamiętam Sobie .. XD
    Paranormal Activity <33
    Super !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy